OPINIE, OPINIE, OPINIE….

Facebookgoogle_plusmail

„Każda informacja jest na wagę złota” – znacie to powiedzenie?

Żyjemy w czasach, których podstawowym wyznacznikiem jest informacja. Lubimy wiedzieć. Posiadanie kompletu informacji na interesujący nas temat daje nam poczucie bycia przygotowanym. To trochę jak w czasach ze szkolnej ławki kiedy nauczyciel odpytywał nas z naszej wiedzy.

W turystyce przekazywane informacje są bardzo istotne. Wybierając się na urlop zaczynamy od planowania: data, budżet, kierunek. Wreszcie przychodzi kwestia wyboru hotelu. I tu najbardziej potrzebne są sprawdzone informacje. Jak wygląda plaża, pokoje. Czy hotel proponuje animacje. A jak z jedzeniem? To najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie szukamy w wszystkich dostępnych źródłach.

 

Oczywiście najbardziej obszernych źródłem informacji jest niezastąpiony internet. Każdy organizator turystyczny posiada swoją stronę, na której możemy obejrzeć katalogowe zdjęcia hotelu udostępnione przez menagera obiektu, przeczytać opis katalogowy, znaleźć informacje praktyczne dotyczące regionu, w który się wybieramy. Jednak strona organizatora i opisy hoteli mają charakter w dużej mierze reklamowy. Żeby znaleźć informacje z tzw „pierwszej ręki” szukamy dalej. Chęć poznania jest silniejsza. I dobrze

I wtedy z pomocą przychodzą nam portale opiniowe – na których turyści zamieszczają swoje opinie i zdjęcia z pobytu w różnych miejscach na świecie. Wśród najpopularniejszych mamy:

TRIPADVISOR , www.tripadvisor.com

HOLIDAYCHECK, www.holidaycheck.pl

ZOOVER , www.zoover.pl

Na powyższych portalach znajdziemy informacje z pierwszej ręki, od turystów którzy właśnie wrócili z konkretnego hotelu lub miejsca na świecie. Znajdziemy więc opnie o miastach, miasteczkach, muzeach, zabytkach jak i hotelach. O jedzeniu, plaży, pokojach, animacjach, transferze, obsłudze hotelu i pracownikach polskich organizatora. To cenne informacje zwłaszcza dla turystów, którzy starannie przygotowują się do urlopu i chcą  być przygotowani na każdą ewentualność.

 

Większość organizatorów polskich na swoich stronach również daje możliwość pozostawienia opinii o hotelu w którym spędziliśmy urlop, warto więc czytać również te zakładki przy przeglądaniu ofert.

W naszym biurze pracownicy również służą swoją wiedzą. W trakcie pracy zawodowej odwiedzamy hotele na różnych kierunkach – zarówno prywatnie jak i zawodowo, aby móc doradzić naszym Klientowi i dobrać dla Państwa jak najbardziej trafioną ofertę. Służymy również realnymi zdjęciami z poszczególnych obiektów, które zwiedziliśmy. Bez retuszu, bez upiększania, bez photoshopa. Tak jak wyglądają naprawdę. Chcemy aby nasi Klienci byli w pełni świadomi swojego wyboru i wiedzieli gdzie jadą na urlop i czego się mogą spodziewać na miejscu. Zaskoczenia są miłe – ale tylko gdy są pozytywne. Nikt nie lubi rozczarowań, dlatego uprzedzamy, wskazujemy plusy i minusy. Naszą dewizą jest szczerość dlatego od lat mamy tak niewielki odsetek reklamacji w naszym biurze.

Specjalista ds. turystyki